söndag 9 januari 2011

Fått en ledig tid över

Nu befinner jag mig i Kävlinge. Hos mammsi. Pappa jobbar, tråkigt nog. Visst är det skönt att bo själv, missförstå mig inte, men fan vad jag saknar mamma och pappa. Inte klokt. Så detta är mysigt. Ska sova här också då jag ska upp 05.00 imorgon. Slut på ledighet. Usch.

Har länge varit på jakt efter ett barbord som vi kan ha i köket, men då budgeten helt plötsligt ändrats, (var tar pengarna vägen liksom?) tittade jag in på blocket. Och fann mig ett som är perfekt. 900 kr.
Vanligtvis får vi en stol (en!) för 900 kr, om vi går till en butik och vill ha nytt.
Blocket är bra ibland, och plånboken älskar det!



Detta är väl helt okej, för under 1000 lappen?

1 kommentar:

Elise sa...

åh blocket är super! tittar också där till lägenhet och plånboken mår en gnutta bättre ;)