torsdag 3 mars 2011

ORPAH

Idag såg jag det mest hjärtskärande och mest lyckligaste avsnittet på Orpah winfrey show. Det handlade om en familj. En mamma, en pappa och 3 barn. En pojke och två flickor. Lyckligt, eller hur? Som en familj ska se ut. Tills mamman en dag var ute och körde med hennes 3 barn och en lastbild totalförstörde bilen. Barnen dog. Mamman överlevde. Nu började min tårar kan jag säga. Helvete vad jag lipade. Sitter man och ser bildspelet dom spelade upp och föräldrarna sitter och kämpar med tårarna.

Sen. Helt plötsligt. Säger Oprah att ett mirakel har hänt. 3 månader efter deras död började mamman och pappan diskutera om att skaffa barn. Och börja om på nytt. Och gissa vad? Trillingar. Dom fick trillingar. och lyssna:
- En pojke och två flickor.

Min hår på kroppen reste sig och jag lipade ännu mer. Vilket mirakel.

1 kommentar:

Elise sa...

answ: det börjar se bättre ut men vi skulle ha beställt en bar, men ingen av delarna passade så det var fel på allt så vi kommer inte så jättelångt för tillfället. och jag kör på förfest nästa helg, men tur vi har soffa och bord i alla fall haha ;)
ut nästa helg? :)