måndag 2 augusti 2010

I need you now

Är det detta som kallats att man har ett liv när man inte bloggat på ungefär en månad? Magaluf, Västervik, Lindköping, Göteborg, innebandymatch, jobb, TomTomTom och åter igen Tom.
Jag klagar inte. Jag hade gärna spolat tillbaka tiden.
Jag tänker inte berätta om Magaluf, bilder finns på facebook för den nyfikna. Bilder berättar mer än ord säger man. Kan dock dra en sammanfattning. Sol, bad, värme, svett, cider, vodka, fanta lime, grabbarna grus, fanta & rosè, skumparty, partybåt, skokräm, fylla, kiss i håret (emma), bränt huvud, skriftlig varning, sjukdom, saknad.
Det var det.

Kom hem och väntade ut tiden tills älskade Tom skulle komma.
Han kom och jag släppte inte honom förens i morse.
Vi stack till västervik och hälsade på hans pappa och hela den biten, det började regna och vi stack vidare till Lindköping till hans faster och småkusiner. Dagen efter körde vi vidare mot Göteborg. I regn. Tanken var Lisseberg. Den tanken sket sig. Dumma svenska regn.
På lördag stod det träningsmatch på schemat. Första matchen med Falcons.
Gick bra för mig, dåligt för laget.
Förlorade, 4-1.

Nä, nu ska jag fortsätta locka håret med min nya locktång innan jag ska sticka till träning.
Perfekt.

Inga kommentarer: