fredag 24 oktober 2008

när man är lite negativ

ja då sitter man åter igen på jobbet, känns att det är fredag i precis hela kroppen. Eller så är det gårdagens jobbetider som plågar kroppen! I morse ville jag bara slänga mobilen i närmsta vägg som ger sig ifrån den äckliga melodin 06,20, dra täcket över huvudet och bara sova bort dagen!
Men varför klaga? det är fredag! och det innebär kakor, godis, tårta, allt på äckellistan i vårt personalrum. Så min lunch bestod av ett x antal sånna äckelsaker ja. Uppsväld? nejdå.
Det är fredag och det innebär myskväll eller utgång för de flesta, men jag, jag ska spela DMmatch kl tjugo noll noll, i bunkeflo av alla ställen.

Nä, lite negativ stämning från mig idag.
tror jag går ut i minusgraderna i bara tights som jag var så smart att dra på mig i morse, och bakar kakor, av sand!
adois!

Inga kommentarer: