söndag 26 oktober 2008

sjuk

nä, nu är det inte halsen som klyddar vilket man tänker på så fort denna damen nämner att hon är sjuk, inte heller är det min näsa som rinner stup i kvarten eller att jag har träningsvärk, vilket man iofs inte räknar som att man är sjuk. Men i vilket fall som helst så är det dom vanligaste orsakerna som ligger i topp på min "sjuklista"
Nä, nu är det något helt annat, något som har med magen att göra.
som startades i fredags med match i Bunkeflo 20.00, ensam målvakt och magen som kände för att vända sig upp och ner. och för övrigt förlorade vi med 5-4.

Funderar på om jag verkligen ska kämpa mig till jobbet imon och ta det hela som en man, eller ringa till chefen och berätta en sådan fräsch historia som att jag har tömt magen på innehåll hela helgen.
Hm, tar mig en funderare i soffan.

Inga kommentarer: