måndag 28 december 2009

skorskorskor

Fick för mig att rensa lite i garderoben nu när man handlat så mycket nytt, så får gammalt hoppa ut. Öppnade garderobsdörren och ut forsade skor. Hela mitt rumsgolv är fullt av skor nu kan jag säga er. Kanske är det sant som dom säger, skonarkoman? nej, tycker bara om skor helt enkelt.

Många skor som jag inte använder länge, eller som ens blivit använda.
Tänkte ha lite rea här också, är där några ni är intresserade av är det frakten det enda ni behöver betala. Vad kan det ligga på? 40 kr?
Det kallar jag rea ;)


(aldrig använda)


(aldrig använda)









6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken storlek är det på tredje paret uppifrån?

Therese Petersson sa...

storlek 37 :)

Kusse sa...

De är ju självefan att du har pygme(eller hur de nu kan tänkas stavas)fötter! ;)

Therese Petersson sa...

du kan vika fötterna? :D

Anonym sa...

några 38or :p?

Therese Petersson sa...

dom näst sista ska vara 38or, resten är 37or :)