söndag 6 december 2009

spontan utgång

först var både Emma och jag inte sugna på att dra ut, men sedan fick thyllis igång mig på msn och jag tog mitt pick och pack för att hämta emma på jobb. Där överraskades hon med att gå från det vi bestämt, vilket var kolla på hennes urgulliga valpar, till att gå ut. Hon tog det ganska bra. Speciellt när jag sa att thyllis släper med 16 vänner.
väl hemma i hasslarp börjas det pillas med håret och smink ska på, vodkaflaskan öppnades sen var vi igång. En halvtimme senare.
Träffade Thyllis och co och in på pascha. Helt okej, för att vara en spontan utgång.
Lite innnan stängning hämtar vi ut jackor och tar oss till närmsta matställe.
Skulle det bli kebabtallrik som alltid? Ja för Emmas del, och den var skitgod. Och där satt jag med min hotdog som blev halvt uppäten.
Hann med bussen denna gången, och utan att minnas hur, så har jag delat säng med Emma och Thyllis i natt.
Trångt?
nädå....

(bilder och video kommer förmodligen senare här eller på facebook)

Inga kommentarer: