söndag 10 januari 2010

boende i helsingborg

ja då lämnade min bror och hans sambo sverige för att åka till Österrike (tror jag?).
Så jag och Emma, givetvis, flyttade in och får ta hand om deras hårboll.
Efter jobbet i fredags körde jag mot helsingborg, med en fullpackad bil, med allt från resväska, sprit, skor, påsar och ännu fler väskor.
Och det vankades självklart fest på kvällen, och det blev lyckat. Tror dock vi kanske får sluta med vår piggelin? eller andra alternativet: inte ta så många shottar bara för det är så sjukligt gott.

lördagsmorgon gick jag upp med tuppen som vanligt, medan fritz och emma låg kvar i sängen en stund.
och här va glas, flaskor, burkar överallt. Men det var värt det:)
sen på kvällen hade jag ju match också, hade jag gärna sluppit men vad gör man inte för laget, Dock förlorade vi, men sånt händer. Köpte med mig mat och körde "hem" till älsklingsemma igen, där hon låg och snorade och hostade. och hon gör det fortfarande....
så blir jag sjuk vet jag vem som är den skyldiga.

söndag idag då, vad händer en söndag?
film?
bio?
shopping?
hämta snorpapper och alvedon till emma?
gissar på det sistnämnda.

2 kommentarer:

FRIDA sa...

VI ÄLSKAR PIGGELIN !

Sala sa...

hahha, tokstollar... hoppas ni har det trevligt !!! Har e kanon, upplever massa hela tiden,,, dock mest sand . Os pa med piggelin bara !!! LOVE