söndag 3 januari 2010

nyår

har varit seg med uppdatering.
Kan bero på att emma, nu mer känd som cleo bott här i nästan en veckan, all min tid har gått till den damen.
Nyår, nytt år och nya tag.
Sa till tjejerna att jag nog inte riktigt var redo för nya tag, känner mig fortfarande svag och 09 sitter memorerat i näthinnan.
Fick blickar som svar, som sa allt, detta blir nog ett riktigt bra år. Förhoppningsvis.
Nyårsmiddag hade vi här hemma på grönavångsvägen, mamma och pappa hade jag slängt ut och musik spelades på hög volym.
tjejerna droppade in en efter en och v åt en alldeles utsökt middag som jag hade tillagat, frida fixa såsen, tack för det ;)
Middag, lekar, sång, dans, efterrätt, mer sång, skratt, gud, listan kan göras lång.
taxin hämtade oss för att ta oss till landskrona.
Hade en bra kväll, med mina allra bästa vänner. Gud vad ni är bäst.
Kvällens plus: träffade philip som jag inte gjort på år och dar känns det som.
Kvällens minus: Tårna höll på o gå av när vi väntade på taxi hem. Sara grät av kyla och vi andra försökte röra våra fötter men smärtan tog över. ett ord: pain

finns det mer att berätta?
ska vi berätta med bilder?
ja.




kvällens sjukaste: sara vann wii (rätta mig sara om jag har fel)









tack för ni är bäst och gör min värld.
hjälper ni mig ta nya tag?

2 kommentarer:

Sala sa...

Dum fråga !!! Klart vi gör... meneee.. du har halvrätt, jag vann Rock Band till Wii ;) Glad jag såg ut haha, till skillnad från i taxi jävlen hem...

Anonym sa...

KLART VI GÖR LOVE :D