onsdag 28 april 2010

magi?

För 2 månader sen försökte Catrin (kvinnan som färgar mina ögonfransar och bryn) köpa på mig något som kallas neu lash. En produkt som tydligen ska ge magiskt långa ögonfransar.
Skrattade åt henne och frågade om hon verkligen själv trodde det skulle funka.
Igår när jag skulle dit för och snygga till mig stod jag nog och gapade i 5 min och bara tittade på hennes fransar!
Nu var det hennes tur och skratta åt mig.

Jag kommer låta som en försäljare nu, men denna produkt fungerar!
Det såg helt ärligt talat ut som om hon hade lösögonfransar, haha och hon hade lika korta stumpar som jag innan.
Så jag gick därifrån igår, fattig men glad.
Nu jävlar ska jag också få långa fransar, äntligen!

Började igår, kommer komma med en bild om 30 dagar då man ska se skillnad. (Catrine såg skillnad efter 6 veckor)

1 kommentar:

Elise sa...

tack, hoppas det försvinner snart :(

åhåhåh, vad kostade det och var? Jag vill ha skylånga haha :P