söndag 11 april 2010

vad hände igår?

Lördag och white är alltid ett säkert kort och igår var inget undantag.
Kvällens tema handlade om nelly.com, vilket innebar att man kunde göra ett köp på deras hemsida för max 700 kr och sedan de 99 första som kom in skulle lämna in fakturan och få den betald.
"äh, inte lönt, kommer va skit mycket folk" var min tanke så jag frestades bara på hemsidan utan att klicka hem något.
Anländer till white och var nummer 5 i kön.
nummer 5.
utan en faktura som hade kunnat bli betald!
Fick en goodiebag i alla fall, dock inget som kunde jämföras med en snygg klänning från nelly.
jag menar, en svart vero modo tröja och rött läppstift, come on.

fick gratis dricka, vilket tydligen var rosévin? som jag vanligtvis inte häller i mig, men denna flaska (flaskorna) gjorde. Var även med och poserade med en dator, vilket jag fortfarande inte förstår syftet varför jag gjorde det, gruppfoto tillsammans med carro sofie och sara, videofilm på dansgolvet, fotades lite till (!) och tequila...

och varför har jag ritat på min arm?
ett ord: tequila











2 kommentarer:

Sofie sa...

haha exakt. VAFAN HÄÄÄNDE? Jag ser lagom full ut på bilden btw.

Carro sa...

Ueee för bilden..!! Ser ut som en korv!! Sjuk kväll var de iaf<3