fredag 16 april 2010

Otränad? nej då, bara lite ringrostig

Ni kanske undrar hur det gick för mig i Landskrona Falcons, eller ni kanske undrar om jag hittade dit. Svar på den frågan: Ja, jag hittade dit, med hjälp av GPS givetvis. Trodde jag skulle klara mig utan den när jag skulle hem men några varv runt massa bostadsområden fick den guida mig hemåt, pinsamt men sant.

Men träningen i sig gick bra. Kom in med min Kävlingeväska och Kävlingetröja medan alla Falcons tjejer sträckte ut efter uppvärmningen jag missade. Satte på hjälmen och 10 minuter senare flåsade jag och svetten rann. Otränad? nej då, bara lite ringrostig. Kändes att man inte varit på innebandyplanen på 2-3 månader. Fick dock höra när tränarna pratade med varandra:
"Fan, hon är grym"
Ska dit på måndag igen, ska se till och ha tränat upp mina "magiska reflexer" som dom så fint har kallats en gång i tiden.
Laddar upp krafter och mina muskler så länge med chips och coca cola.

Ha en mysig fredag!

1 kommentar:

Linn sa...

Jadu dom magiska reflexerna räddade oss många gånger på den gamla goda tiden :D