söndag 27 juni 2010

midsommar alla talar om

Ja då känner jag att det är min tur att uppdatera efter midsommar- 10. Helgen har varit grym trots att Tom lämnade mig på torsdagskväll för att köra upp till västervik och spendera helgen.
Lördag kl 2 hämtade jag upp Emma på stationen och vi öppnade våra cidrar. Klockan 3 ungefär kom söta Carro och kl 4 kom 3 andra tjejer tassande.
Satte igång grillen och satte oss för och äta en utsökta maten, och blabla. Nä fan vad tråkig uppdatering. Jag hade en grym midsommar. Det får räcka. Bilder på facebook får tala för sig själv.



Hela helgen har spenderats med min andra kärlek Emma. Idag blev det stranden hela dagen. Jag glömde smörja in mig. Jag brände mig. Rejält. Hata sol vill jag egentligen göra men det gör jag inte, får lära mig använda solkräm ist. Spf 50+.
Efter stranden i vackra HBG stak vi till elgiganten och skaffade högtalare till magaluf! (vi åker om mindre än 2 veckor och det är sjukt) och jag köpte mig en svart ipod nano. Grymt!

nog om detta, ikväll kommer äntligen Tom hem och gissa om jag ska pussa ner honom.

Inga kommentarer: