måndag 8 juni 2009

en mysig helg

nu ska vi försöka sammanfatta allt här.
i fredgas börjar morgonen med ett sms från emma, där det står om jag är sugen på lite krök på kvällen. visst var jag det.
helt okej, vistades i en källare med 6 andra. Ganska trevligt tills min pollen kom på besök. poff, så va jag röd i ögonen.
lördagen åkte jag till nova, alone, eftersom ett visst fyllo inte ville vakna till mina sms kl 10. träffade dock på caj o lotta, så liten dos av fam. wassholm fick jag ändå.
för mycket folk för min smak på nova, fattar fortfarande inte varför. millånga köer till både provrum och kassa.
nä, ut i bilen igen och hem.
gjorde mig i ordning för hemfärd till kappevägen, mys!
där blev det matlagning för min del och dukning för den icke matkunninga pågen (:D)
eller, förlåt, lite omrörning i såsen blev det!
efter att vi blivit för mätta, stack vi till släkt och vänner för att kolla fotboll som gick rent åt helvete om man kan utrycka sig så? sen poker till midnatt. Eller pokertittande.

söndagen, vaknade jag faktiskt halv 10, för er som läst majusmedj:s blogg, och inte något kvart över 8, eller, jag slog på tv:en halv 10 om vi ska vara exakta.
så det så.
efter att jagjagjag slängt i mig lite frukost bar det av till nova för att byta ett par skor till marcus. detta blev inte av utan jag köpte mig en bikini till och en underdel som var för liten, blir som vi sa: halvstring, ett par slappe/soveshorts, och en parfym som luktar farmor i början men 3 timmar senare luktar den gott.
strålande köp therese.

senare på kvällen får jag ont i halsen, så pang bom bara,
så nu sitter jag här.
bli nu inte chokade.
men jag är sjuk.

tack för mig

2 kommentarer:

Marcusmedj sa...

"...blev det matlagning för min del och dukning för den icke matkunninga pågen."

Ät något!

Marcusmedj sa...

Inte hungrig :*