söndag 14 juni 2009

helgen kortfattat

fredag- studentfirande i Eslöv hos kusinen. Åkte med brors tillbaka till hbg där vi hämtade upp Emma. Bosatte oss i Krille o Carros lägenhet då dom skulle vidare på ännu en student. Emma och jag beställde pizza och dela, sedan kom en frida också! Dörren ringer och vi alla tittar på varandra och undrar vem det kan vara. En bror, en mamma och en inte allt för nykter sambo som inte kan stå på benen. haha, godnatt på toaletten.
efter många skratt efter lek som krille rekomendera stack vi ut för att fira alla studenter.

Lördag- firade mina andra kusiner, fick köra nyktert eftersom jag senare skulle köra vidare till staffanstorp till carro som skulle hålla fest för hennes kompis. kortfattat: minnesluckor.
Jag vaknade på soffan och undra när och hur fan jag hamna där.
nu sitter jag här och känner mig mer eller mindre d-ö-d.
dessutom dricker jag äppeljuice direkt från paketet. manligt Therese, manligt

1 kommentar:

Carro sa...

HAHAHA:)