tisdag 21 juli 2009

ännu en amandavardet

7 kommentarer:

Madde sa...

Mm, mm, mm, det var typ det.. Mm, mm!

Therese Petersson sa...

haha jag får panik på henne :D

Anonym sa...

För fanken!! vad är det för brud?

Anonym sa...

För fanken!! vad är det för brud?

Matilda sa...

haha, kan lära dig om du vill ;D
alltså OM man får panik på den jävla tjejen, hon är helt sanslöst jävla ofuntad i sin skalle :P hur kan det ens gå så otroligt fel? ah, stackare.
så fina bilderna blev ifrån the studio! också sugen på att fotas där, men ack så dyrt det är, jobbar ju inte på dagis längre så då har man inte råd med sånt ;/ haha!

Matilda sa...

åh ja visst är den! först kom den ut i beiget, så ja bara åh, denna var ju fin, så kolla ja prislappen och bara nee.. sen kom den ut i grått, och ja bara åh, men sen släppte jag den med, så kommer den ut i min favoritfärg typ, bara aaah, döda mig liksom, de är meningen att jag ska ha den! haha, hallå överdramatisk, men ja, kanske dags att köpa den endå.. så ja slipper bli arg varje gång jag ser någon annan bära den :P
nä, alltså hus blir det inte riktigt ännu ;P fast vissa är nästan lika stora som hus, men de är iaf bostadsrätter.. hade en på gång som vi verkligen ville ha, såklart så bjöd någon över vår gräns idag.. suck. så nu är det på letandet igen.. fast ska på en vising om en vecka iaf, men helt jobbigt för det är sen inflyttning där, flera månader efter skolan börjat, boooh! så det får väl bli pendling under den perioden, eller studentrum.. vi får se :) är du inte sugen på att flytta hemifrån? :D

Matilda sa...

ja de får du fan göra, vi diskuterade senast igår att vi vill ha en bra köpare ;D