tisdag 7 juli 2009

jag hade gjort vad som helst

för att få tillbaka skoltiden.
ärligt talat!


en av mina klasskamrater som ville leva i 1700 talet



måttligt intresserade, stackars gunni :D





bara älskade josse! du är bäst.



samhälle. och det sög. big time!



älskade josse :D



man kan ju undra hur man lyckades med sina betyg.



vad pratar kvinnan om? :D

skolan var jobbig. ibland grät man för allt var så himla jobbigt och man hann inte med. Betygen gick upp och ner och att man var skoltrött var bara förnamnet. Det blev många sovmorgnar och "sjuka" dagar. Men det minnen som gör att man hade gjort vad som, vad som, för att få tillbaka de roliga dagarna. Jag får nöja mig med att titta på dessa videos, och gissa vad?
jag sitter här och gråter av skratt och minns allt som om det va igår.
och snart, snart ska det planeras klassträff
och det, det är kärlek på hög nivå.
BF3B

Inga kommentarer: