måndag 3 augusti 2009

Söndag-Tosselilla

Söndagen började med att klocka ringde åtta noll noll.
lagom trött.
Packa ner bikini och handduk då solen redan sken!
9.00 kör jag ner mot stationen där jag möter Emma, som direkt börjar:
- Fridas tåg är inställt och sara har precis vaknat.

jaha okej, då passar jag på och byta om sålänge eftersom jag dragit på mig ett par jeans.
hot.
shorts och linne, och ändå svettades man.
perfekt dag för tosselilla! (om man hade haft solkräm med sig Therese Petersson)

en halvtimme senare kommer både sara och frida. och Frida inviger kävlinges buskar med lite morgonurin.
Vägen dit gick skitbra för att vara oss, och en timme senare var vi framme till ett stekande Tommelilla.
Allt från karuseller, till vinst för sara +tröstpris för oss andra som sög på bollkastning, go-cart och massa vattenlek som ibland var nära döden upplevelser.
Men kul hade vi, jävligt kul!
fast, jag hade klarat mig utan blomflugorna, getingar och flygmyrorna.
men annars var det en dag att minnas, och skrapsår att tvätta.

här kommer bilder lite slumpvis :)

frida är fräsch som vanligt :D

sara steker på trampebåt och här visar sara stolt upp sin vinst

emma framme :) och jag lär flickorna tanka, haha.

jag skulle blöta ner tjejerna lite......

det sluta med att båtensvängde åt mitt håll i stället...
blöt? ja!

Inga kommentarer: