tisdag 10 november 2009

blottare och tandläkare

Kom sju till jobb idag.
"Guud va skönt att du kom nu"
jaså? ja va kul att höra att man är efterlängtad.

Nä, Karin var lättade över att vi nu var två, då det fredagskväll började med att en blottare visat sig på dagis. För en städerska som blivit så rädd så hon fick näsblod. Lite komiskt kanske.
Igår hade han bankat på fönstret och visat sin heligaste för ett barn. Och det gör mig riktigt jävla förbannad. Ärligt talat. Skaffa dig en kvinna eller någon annan vettig hobby.
Fick också order idag om att låsa dörrar då han troligtvis vistades på vår innegård.
Jag är förbannad, tycker det är obehagligt och skulle gärna fått tag i detta äckel.
Att jag öppnar imorgon gör mig inte mer modig precis att jag kan uttala mig om att jag skulle banka honom gul och blå om jag stötte på honom, som jag sa tidigare idag.
Nä, jag tar med mig Jeanette så öppnar vi som vanligt. Med förhoppning om att där inte står någon och bankar på fönsterna. För då vet jag en som skiter ner sig.
Och det är inte barnen.....

Efter jobb var det dags för tandläkaren. Jag hatar det. Jag hatar det.
Pilla sönder lite tandkött och hacka sönder tänderna med en hacka lika stor som en isskrapa.
nästan.
dessutom gick jag därifrån 500 kr fattigare.
och det kändes inte riktigt okej.
Det är ett par skor, got damn it!!
(okej.. bidrag till ett par skor)

1 kommentar:

Kusse sa...

Jävla svin till människa alltså..(ja inte din tandläkare då :P)Du behöver nog inte va rädd för honom, sånna människor brukar aldrig göra ngn illa utan de är bara allmänt räliga! Men jag förstår dig till fullo! Vi har haft ngn som gått in på vårt jobb å kollat sig omkring å sen gått igen. Vi undrar HUR han kommit in då de krävs nyckel, speciell nyckel! räligt såntdära!