söndag 22 november 2009

Helgens händelser

Fredagen firade vi som sagt oss som nollat. Blev bjuden på både mat, efterrätt och dricka. Trevligt och tack så mycket! :)
Johanna, Jeanette och jag tog taxi till Malmö där vi mötte upp carro. Förbi kön, gratis i baren, meddelande på kvitto, för många shottar och mycket dans.
Tog taxi hem till carro där vi deckade relativt snabbt, och vaknade alldeles för tidigt. Brukar göra det när vi varit ute. Carro slängde ur sig en kommentar som löd ungefär såhär:
"åh, det känns som jag blivit överkörd av en traktor!"
haha jag tyckte det var kul.

Lördaglördaglördag.
Vi firade pappa med släkten.
Alltid trevligt.
Ännu trevligare när twister dök upp, bilder kommer nedan.

Söndag.
Det har varit innebandy precis hela dagen.
ja, vi är lite av en innebandynördsfamilj. minus mamma.
Vi andra skulle kunna sitta i en hall och bara titta. Eller spela.
Blir film ikväll.
Har laddat hem twilight eftersom jag känner att det är det enda folk snackar om. Känner mig lite bakom flötet inom det området.
Får se om det blir den, eller kanske gråta en skvätt till changeling eller varför inte love in manhattan?


1 kommentar:

Kusse sa...

hahaha hur fan kunde jag missa detta!