onsdag 25 november 2009

innebandy och kattspya

var precis med om det sjukaste från pappas sida.
Molly hade kräkt ner vår fåtölj vilket pappa inte hade sett. Och jag vet sen innan då han berättat att han är väldigt känslig mot hennes kräk, haha men detta var sjukt.
Skulle visa honom ett klipp (som jag visar er här nedan) och säger:
- Men hoppsan, molly har visst kräkts. Lilla gumman då.
då börjar det.
Pappa börjar hulka och springer in på toaletten.
ja ni läste rätt.
haha samtidigt som jag torkar kattspya hör jag pappa inne på toaletten. Trots han satt på kranen. haha ibland undrar man.
Tyckte det var skitkul. Vad skulle han gjort utan mig?
Kanske hade jag också reagerat på det viset om jag inte jobbat på småbarnsavdelning.
där får vi se både det ena och det andra varje dag vill jag lova..

och nu till klippen.
handlar om innebandy.
skitrolig sport som alla borde spela, till och med du carro.



tänk så roligt vi haft det.
om det nu hade gått till så..



denna straffen är bland det sjukaste jag sett.
men vad målvakten gör, har jag ingen aning om.
hade de varit jag hade den bollen inte nuddat nät ;)

Inga kommentarer: