onsdag 3 februari 2010

bang, bang you´re dead

andra dagen i rad jag blir hemskickad från jobb av chefen.
Skulle jobbat till halv 5 igår, fick köra halv 4, och det var kaos på vägen till kävlinge, k-a-o-s.
Idag skulle jag stängt, kl 6, fick gå kvart över 3. Visst skönt, men att lämna sofie som egentligen skulle slutat 3, plus att hon inte mådde världens bästa idag heller var mindre kul.
Men vad ska man göra när chefen ger order?

På tal om annat, Göteborg närmar sig med storm och jag håller mina tummar att vädert inte bli sämre. Buss upp till Göteborg, är inte jättesugen på att fastna i en snödriva mitt på motorvägen.
Men det ska nog gå bra, så sista jobbedagen imorgon! Gud, leva livet lite mer än vanligt över en helg, kan det bli bättre? Ska man bara börja packa, och som vanligt packar man alldeles för mycket. Men det hör väl till?

På ta om annat igen, såg Avatar i måndags, som för övrigt är en sjukt överskattad film.
Visst, den va fin gjord och hade en fin historia, ungefär likadan historia som Pocahontas...
Men med trevligt sällskap blir väl vilken film som helst bra? :)
Kom dock hem 1, skulle upp halv 6. Ville sätta ett skott i pannan på tisdagsmorgonen vill jag lova, så trött jag var..


"never give up on something you can't go a day without thinking about."

Inga kommentarer: