söndag 28 februari 2010

vilken kväll!

Började med att jag skickade iväg ett sms till carro igår vid 10 tiden på morgonen, "ut ikväll?"
Fick som nästan förväntat "vet inte än, får se"
När klockan blivit runt 18 och 19, tänkte jag nä, jag tar på mig mjukis och tjocktröja och äter chips, gott! och sen hade de ju varit bra att vila upp sig för denna vecka kommer bli tuff, så jag var relativt nöjd.

10 minuters ätande av mina goda potatischips fick jag ett sms:
"Jag är sugen på att dra ut!"
sagt och gjort, packade med hela min garderob, tog spriten och iväg till staffanstorp.
Malin kom senare och hämtade och vidare till hennes place, ett fullt shottglas med bara vodka, och sen var hon också ikapp!
In på white och det var, (ni får ursäkta det uttjatade ordet nu vid varje utgång) men det var galet!
Bästa kvällen på länge :)
Träffade roligt folk, gamla som nya och dansade så svetten rann ( ja mindre fräscht kanske, men lite överdriv från min sida)

Tack för en bra kväll Carro och Malin!

2 kommentarer:

Carro sa...

TACK själv<3!! Ingen överdrift med svett....FY vad jag svettades....äckligtäckligt!!

Malin sa...

TACK själv =) Vi e ett grymt team tillsammans helt enkelt! Måste göras om snart!! Svett svett svett, ööörk!