söndag 21 februari 2010

Lördag, och nu söndag!

Lördagskvällen spenderades på White tillsammans med Emma, galet som vanligt och jag avslutade kvällen med att halka på toaletten och blev därmed helt blöt. Ska inte fundera närmare på vad det blöta kan ha varit... plus en smäll till på höften. Snart bryter jag höften på riktigt om jag ska fortsätta utsätta min höft med fall på grund av vingliga ben, alkohol och 13 m klackar.

förfesten var hemma hos Timmie (?) bland andra malmö FBC spelare, bland annat Thyllis som var bra i gasen. Taxi till Malmö tillsammans med Andreas (?) gud, jag och namn.
-Vad hette ni nu igen?
-Mitt namn börjar på T, och är ett vanligt namn..
-Jag vet, Theeeeres.. ia. Theresia!
- Nä men Therese?

Vänder sig mot Emma.
-Du då?
-Börjar på E och är bland det vanligaste i Sverige
-Evy? Eva? (och en hel lista med liknande mindre vanliga namn)
Efter en stund
- Du, taxigubben, hjälp mig lite här nu va!
Taxigubben : - Emma.......

väldigt förvirrad kille :D
nog om det, nu är det söndag och jag väntar på att mitt sällskap för kvällen ska komma hit :)
ha en mysig söndag!

Inga kommentarer: