lördag 6 februari 2010

Göteborg del 1

Lovade att jag skulle uppdatera er om vår Göteborgstripp, kanske lovade lite för mycket nu när jag sitter här och är lite mör.
Men jag kan ta en kort uppdatering, för din skull pappa.

Efter vi tagit taxi till vårt hotell, scandic rubinen tog vi oss ut på upptäcktsfärd.
Plumsade runt i snön och gick i affärer. Vet ni vad det sjukaste på den upptäcktsfärden var när vi ar inne på Monki.
Ni vet när man möter en person, som man står och velar vilket håll man ska gå? höger vänster höger vänster..
jag blir lagom trött på detta velandet efter några sekunder steppande fram och tillbaka och tittar upp på tjejen och det visar sig vara min egen spegelbild.
Innan jag kopplade att det var jag själv hann jag tänka "fan va den bruden är lik mig!"
Det var en sjuk känsla vill jag lova, haha.

Till kvällen nu då.
Förfest på hotellrummet, galet.
vidare till the queen, galet.
En tripp till Blvd, galet.
En taxi till Parken, galet och där gick det utför.
och Emma har en svullen arm efter ett fall på 45 trappsteg
och en borttappad mobil......

Sen borde hon få en eller två käftsmällar för att hon var en surjävlahelvetesbitchfan efter det.
Men vi älskar henne ändå, visst?

Inga kommentarer: