lördag 13 mars 2010

and she still shine

Tom var här igår och vi körde ner och åt kinamat 1 timme innan stängning, mysigt! Körde hem och satte på The hangover, tror dock jag sov mig genom hela filmen. Får jag skylla på att jag känner mig lite halvkrasslig? Mår bättre idag men igår på jobbet och sen när jag kom hem kände jag hur mitt så kallade immunförsvar började svika mig.
Tror dock Tom lyckades bota mig.

Idag blir det ikea, ska fixa nya byråar, då mina två garderober och ena byrå inte räcker till längre. Så väck med tvbordet och datorbordet och in med en hel byrå som täcker hela väggen. I svart. SNYGGT!
Så nu väntar jag bara på att min kära bror ska komma och hämta mig, sen åker vi till Helsingborg. Ska försöka hinna med och hälsa på Tom också inne på SOLO. Se till så han jobbar ;)

Ikväll blir det, läs nu noga.
en-lugn-kväll.
kryss i taket!

Inga kommentarer: