tisdag 23 mars 2010

operation återhämtning

så, nu har jag hämtat mig från helgen.
Lördagen intog vi white och jag hade rolig som vanligt tydligen ett glas för mycket?
kanske? eller jag vet inte vad det har varit med mig dessa dagarna.
Söndag morgon vaknade jag som vanligt tidigt, 4 timmar sömn eller vad det blev, inget konstigt. Kan ha varit min sömn jag inte fick på eftermiddagen sen?

Måndags morgon ville jag bara ligga kvar hos Tom, slänga mobilen i väggen och sova tills samvetet tog en i kragen, men icke, halv 8 befann sig en zoombie på jobb, och ja, jag fick höra det flera gånger under dagen.
"Gud, Therese, har du haft en hård helg?"
Kanske mina påsar under ögonen?

Kom hem 16.30, åt något snabbt, 17.15 sov denna damen, vaknade 19.30, sov igen 20.15, vaknade nästa morgon 8.00 av att min jobbekamrat väckte mig " Therese, klockan är 8..."
Ja, jag hade försovit mig.......

Men operation återhämtning, done!