måndag 8 mars 2010

helgen i all ära

glömt berätta hur min helg varit, kan ju säga att den gick sjukligt snabbt, helt sanslöst.
Men för att börja med fredagen så stängde jag på jobb, körde hem och sen kom Tom. Höll på och ladda hem filmen precious, men den tog hur lång tid som helst, så det blev inte den filmen den kvällen. Höll kvar Tom på lördagmorgon så han fick köra rally till jobbet, heheh, kom dock på att jag själv hade lite brotom för jag skulle till frisören och slinga håret och klippa tillbaka min lugg, så nu är det gjort!

Sen hämtade jag Emma på stationen och vi körde till min kusins lägenhet för att fixa och dona inför kvällen. Skulle fira sara (som fyllde år i november) med bowling och mat på big bowl.
trodde jag var någorlunda bra på bowling, men guess what?
jag sög. big time!
bjöd tjejerna på en shott som skulle vara god. Javisst, där svepte alla vi, ett två tre.
en 2a, inte mycket, men om det är 50 % kanelsmak+ren vodka, då är det mycket.
slutet av bowlingen såg man inte längre 10 käglor, där var 20 helt plötsligt, undra varför.
Kan jag skylla på alkoholen för att det gick så dålig för mig?

åt gott och sen vidare till lägenheten för att festa till det med både piggelin och turkisk peppar, sen vidare till white där vi än en gång fick en galen kväll.
Lucky you Emma, har du fortfarande ett leende på läpparna eller?

söndag i all ära, mådde som man förtjänade.
Träningsvärk i ballen och några hjärnceller mindre fick jag sällskap av Tom på kvällen, och nu blev det precious, och se den!
hemsk, men bra.
nu blir detta ett långt inlägg, avslutar med att säga att jag har värdens magont och vill lägga mig ner och slita ut livmoder, tarmar och hela fadderullan. Men går och bakar en kladdkaka istället med tron att det ska hjälpa.
och denna gången ska den bli kladdig!
hur svårt kan det vara?

2 kommentarer:

fritta sa...

åh var filmen så bra ?:D ska nog se den jag med ;)

Emma sa...

STOOOOOORT leende :D