måndag 13 september 2010

Man kan ju inget annat än att älska måndagar

Älskling sover och jag tittar på tecknat, en vanlig morgon med andra ord.
Igår var jag och kollade på min kille som jag har hand om i skolan, när han körde motorcross.
I duveke. Trodde först de låg i jämntland eller någon annan stans där dom har renar, men det låg visst utanför svalöv. Men det var ballt! Etta kom han också, vann hela tävlingen och blev klubbmästre i sin klubb. Lite stolt blev man allt.

Idag är det som sagt måndag och jag sitter här och funderar på om jag orkar en macka till (läs; om jag orkar gå enda till köket och bre en macka till).

1 kommentar:

Kusse sa...

Taack =) Jag fick detta gjort av Lanzas egna tekniker, de som lär ut till övriga frisörer och det fick jag för jag jobbade på lanza en kväll så jag har tyvärr ingen jag kan rekommendera :( Funkade det inte med Olga :P