söndag 19 september 2010

"Och nu sitter jag här och har söndagsångest"

Tjejerna strömmade in en efter en igår. Hälsade alla välkomna med hemmagjord shot. Inte helt fel. Blev lite småkaos när alla skulle fixa sin mat. Några hade varit smarta och ätit hemma, andra värmde pizza och andra stekte lövbiff och hade sönder micron när bakade potatisen skulle värmas. (haha). Hade planerat en liten lek. Tipsrunda. Som övergick i aktiviteter. Kul!

Tog tåget till malmö. Blev avslängda i Gunnesbo. Ringde Carro och bad hon hämta oss. Invigde White med 40+ are. Firmafest tydligen. Emma blev packad. Fick åka hem. Åt upp det sista av min kycklingsallad. Somnade. Vaknade. Och nu sitter jag här och har söndagsångest.

3 kommentarer:

SALA sa...

TAAAACK FÖR IGÅÅÅÅR :D
Jag hade ändå jävligt SKOJ !!!

Trots att jag fick åka hem med Sara Åkesson, men men.. 40+ are? tråkigt...

Vi hörs iallafall, lekarna var awsoooome !!!

TAAACK

I know you want me sa...

TAAAAAAAAAACK FÖR IGÅR TESSILESSS :D

Erica Martina Johansson sa...

Du kände igen dig i min söndagsångest alltså? Tack än en gång för i lördags!