tisdag 21 september 2010

sagan om mitt hår


Innan vi stack till magaluf var jag dum nog att färga mitt hår mörkt. Tyckte inte det blev bra så nästa dag stack och fick en finare mörk hårfärg. Veckorna efter Magaluf var mitt hår grönt. (Vilket det har varit alla gånger redan efter 3 dagar efter nyfärgning) Detta fick jag förklarat att mitt hår varit så ljust innan jag blev mörkhårig, därav blir det grönt. För en vecka sen var jag ljushårig igen. Tyckte dock jag såg ut som jag importerats från polen och mitt hår skiftade lite i gult/orange, ja ni vet säkert vad jag talar om. Dagen efter var jag mörk igen. Och det blev grönt. Nu sitter jag här med röd/brun nyans och trivs faktiskt riktigt bra.
Jag fick dock klippa av mitt fina långa hår och några tusenlappar fattigare behöver jag väl inte berätta att jag blivit?

snipp snapp slut, så var sagan slut.

2 kommentarer:

Kusse sa...

Röd brunt is the shit ;)

Carro sa...

Snygging:D