lördag 18 april 2009

en fredagskväll

började jobb med att öppna andra gången i rad, alltså sätta klockan på 04.45.
det kändes kan jag säga, att man gått upp den tiden både torsdag och fredag.
men jag slutade ju relativt tidigt, eller jag skulle.
halv 3 fick jag gå av malin då vi klarat av mellis, då fick jeanette och jag för oss att vi skulle åka till cetner syd en runda efter hon slutat.
halv 4.

snäll som jag är stannar jag kvar, skriver IUP och sätter mig i sandlådan för att bygga sandkakor.
ja, älskar man sitt jobb så.
sen var de ju sol också, så de gjorde inte så mycket.
som en förälder sa;
"nu har ni det bästa jobbet, kan vara ute hela dagen"

klockan blev halv fyra o vi begav oss till center syd, jeanette handla nog upp hela sin förra lön.
jag höll mig till 158 kr. bra va?
efter de bestämde vi oss för att sola, 20 min i ett svettigt solarium.
ja vad gör man inte för att få lite färg.
(och fräknar)

efter det känner vi för att vi väl äta fett. riktig fet mat.
ja givetvis pizza.
dock blev de kebab, men de är väl samma sak ungefär.
går in på viking, FULLT med folk.
trängde oss förbi folk som antagligen stod och väntade på all sin feta mat, stod på samma plats i 1 0 min.
-ska vi gå ut och ringa?
-ja!
går ut, tar upp mobilen "hej jag skulle vilja beställa....."
en halvtimme fick vi vänta gott folk.
min mage skrek kan jag säga.

ska inte klaga, en halvtimme senare satt vi hemma hos jeanette och käka upp allt!
rubbet.
drack cider, lyssna på musik samtidigt som vi tittade tv.
mys.

Inga kommentarer: