måndag 27 april 2009

söndag med släkt

firade mamma och krille igår
släkten kom och god mat.
och själv mådde man inte så bra, och nä de beror inte på att jg var ute på lördagen.
utan näsan rinner stup i kvarten, de kändes som mina ögon var i dubbel storlek och helt röda och pricken över i:et, ett riv järn i halsen.

så min tanke var att jag skulle lägga mig ner en stund i sängen, bara för att vila ögonen.
några "minuter" senare kommer pappa in:
Therese, gör dig i ordning så du kan gå och lägga dig!

vadå gå och lägga mig?
vi har ju gäster?

dom minutrarna jag trodde hade helt plötsligt omvandlats till timmar.
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt sociala sida.

1 kommentar:

Kusse sa...

haha du var så söt så där du sov med din käraste ägodel framför dig...DATORN :P vi va alla och tittade på dig haha!