onsdag 15 april 2009

när hon finns


igår var ingen bra dag.
inte alls.
men då har man hon, som vet hur jag är,
som lärde känna mig genom att vi gick i samma klass.
och nu, ser hon genom varenda fasad.
det kvittar hur tråkig eller tragisk jag är,
hon förstår alltid när jag behöver vara för mig själv,
och hon förstår alltid när någonting är snett,
hon förstår att jag har mina dagar då jag bara vill gräva ner mig för en stund
hon förstår att jag ibland behöver tid för att hitta mig själv igen
hon förstår att jag försöker

och hon förstår genom hennes ord;

"-det är okej, du vet var jag finns"
och det är bara så bäst.

3 kommentarer:

Carro sa...

Du är bäst hjärtat<3

Anna sa...

Åh tack lilla Therese. Idag är jag glad att jag har vänner som bidrar med alkohol, för det är nog det enda som hjälper just nu. Vänner är kanon! *kramar*

Anna sa...

Visst det. Blir lite dubbelmoral i hela grejen med alkohol.. Med tanke på att jag klantade mig som fan i smband med fyllan. Klant, hehe ^^