tisdag 28 december 2010

Älskar och hatar mellandagsrean

Jag fullständigt älskar mellandagsrea, man kan faktiskt fynda. Samtidigt som jag hatar den över allt annat. Folk som trängs, puttas och affärer som bara hänger ut skit.
Jag har kommit in i en "koft" period. Har hittat koftor till härlig priser.
Idag gick jag hem med två. Från Bik Bok. Båda hade ett ordinarie pris på 399 kr/st. Fick båda för 399.
Det kallar jag klipp!

Ingen som helst rättvisa över denna ursnygga kofta. Piffar upp en svart outfit på nolltid.
399 kr och 50% rabatt.


Kan inte låta bli att tänka på pocahontas när jag ser dessa. Ursnygg den med.
(Försök ignorera min monsterhand som håller kameran. Vet inte vad som gick snett.)
399 kr och 50% rabatt

1 kommentar:

Erica Martina Johansson sa...

Re: Tack! Jag bor ju med en kompis för tillfället i en trea i stan. I hans lägenhet Nu får jag för första gången en alldeles egen, så jag lämnar Lund med glädje :)