fredag 31 december 2010

Tack 2010 för du vände upp och ner på mitt liv

Var ska man börja? År 2010. Jag hade gärna stannat kvar en liten stund till men 2011 kommer med storsteg och jag är garanterad att det kommer bli ett minst lika bra år. Mitt år började bra då jag träffade min stora kärlek i febuari och tog en stor vända i mitt kärleksliv. Några månader innan trodde jag att det skulle ta mig tid att både finna mig själv och finna den rätte. Men tji fick jag. 14 Febuari vände upp och ner på min värld.



Jag har fått uppleva saker som fått mig att gråta av skratt med mina fina vänner och då menar jag i första hand givetvis vår resa till Magaluf. Den resan läkte många ärr och svetsade sig fast på näthinnan. Herregud, vilken resa! Jag hade velat uppleva allt det där igen. Utan tvekan det roligaste jag varit med om i mina 21 år.



Jag har varit med om mycket, detta är två av alla saker värda att nämna. jag har fått ta viktiga beslut, svåra beslut och beslut som fått mitt hjärta ge vika. Nu ger jag 100 % in på det nya året och jag hoppas ni gör detsamma. Nu gör vi 2011 till vårt bästa år. Är ni med mig?

Inga kommentarer: