lördag 18 december 2010

Har fått alldeles för många frågor om mitt liv

och det förstår jag. Mycket och inget har hänt om jag säger så. Ska sammanfatta mig kort.

- Augusti 2010 slutade jag på mitt älskade dagis och började i Dösjebro. I skola, som elevassistent.
- Oktober började min mage strula och min 12 åring hade kört över mig. (och tydligen haft sönder min mage)
- Sjukskriven både hel och halvtid.
- December-Började jobba som vanligt, 100 % igen. Nu med en flicka som har dyslexi.
- 16 dec - Undersökning av min mage, för andra gången. En stor inflammation i tarmen som nu ska undersökas vidare på sjukhus. Förtsättning följer.
- 20 dec börjar jag på mitt dagis igen. Och det är nog det bästa som hänt mig (i arbetslivet) under detta halvår.

Äntligen kommer jag få lite kärlek på jobb igen. Herregud vad jag längtar efter de små snoriga ungarna.

Inga kommentarer: