måndag 27 december 2010

Mitt lilla monster



Jag fick som sagt en epilator av min älskade pojkvän i julklapp (tror han tröttnat på mina taggiga ben) Min kära mamma fick äran att testa den först då jag är lite feg efter alla historier man hört.
Denna ska dock vara bäst på marknaden och fått bäst resultat i alla tidningar.

"Äh, det känns knappt något" var mammas ord.
Jippi! Tänkte jag.

Den glädjen dog ganska snabbt så fort jag testat den i duschen. Ont som fan. Jävligt ont om jag ska vara gnällig. Men jag vet, vill man vara fin får man lida pin. Men fy fan i helvete vad ont det gör. Herregud. Mina ben är dessutom helt rödprickiga. Haha, ser inte klok ut.
Förhoppningsvis håller mina ben sig lena nu i några veckor så jag hinner samla nytt mod.



haha, hör ni hur den låter? Bara ljudet gör mig skraj.

1 kommentar:

carro sa...

Jag hade aldig vågat:O Låter ju som den ska såga i sönder en!!