lördag 24 oktober 2009

david guetta och smärta

david guetta blev lite som en besvikelse. Lite överskattat kanske?
Eller så tyckte jag bara det när allt jag kände var smärta i mina fötter, haha.
men dom är fina och titta på.

Nä men, överdrivet mycket folk
köa nog 1½timme och man blev tryckt mot staket och stämplade folk till hger och vänster.
Förlåt älskling, vet att du råka ut för mina styltor ett par gånger :D
Men man träffade trevligt folk och människor man inte träffat på ett tag. Plus att man åkte dit med dom bästa jag vet. Så det var kanske inte fy skam ändå.
Plus att jag höll mig borta från kameran denna gången, och tacka gudarna för det!

Kort uppdatering, finns inte mycket mer och säga.
Förfesten kördes här hemma på grönavångsvägen och Frida och jag tillade pladask på mitt rum. bara så där liksom.
Kanske förklaringen till mitt blåmärke på mitt ben?
jag vet inte, nu ska jag hoppa in i duschen och lite senare dra iväg till älskling för att fira hans dag.
Fyllde ju år igår :) stor påg.

Inga kommentarer: