fredag 30 oktober 2009

helg halloween och halvkrasslig

Ja då har dagen kommit som jag väntat på. Har känt mig halvkrasslig en tid nu och kollegorna på jobb blir sjuka titt som tätt. Ska nog lägga mig i ett bad för detta håller inte.
Match ikväll också, bara för att sätta pricken över i:et liksom.

Imorgon är det halloween i Lund!
Fick ett samtal från Emma att det tydligen ska vara frivillig utklädnad. Och jag som precis fixat och kommit på vad jag ska vara. Så nu är alla lite tveksamma över hur vi ska göra.
Jag vill klä ut mig. Men jag är som jag är.
På tal om att jag kom på vad jag skulle vara. Har hela tiden haft i tankarna: katt.
så, så fick det bli efter att ett av mina barns mamma rädda hela min situation.

Var nämligen så att jag satt och försökte fixa kattöron i gårkväll men inget gick som jag ville så jag sket i det.
Så idag hade vi maskerad på dagis, och då var detta barn utklädd till katt och hade världens sötaste kattöron som hon dock inte ville ha på sig. och jag berättade då om min situation att jag ska på maskerad men inga öron.
och konversationen gick till så här:

-men herregud, ta hennes öron!
-nä gud, det kan jag inte göra..
-jo men seriöst, jag köpte dom för 20 spänn, ta dom nu!
- nä det känns dumt
-Therese, hon vill inte ens ha dom. Hon tycker inte om dom. Ta dom!
-okej då...... tack.

så vi får se hur det blir imorgon om det blir en kissemiss eller inte.
men tack så mycket Charlotte. Guldvärt

.

2 kommentarer:

Kusse sa...

Du vet att gagas bad romance finns på spoty nu va? ;)

Kusse sa...

sök på bad romance så kommer den upp =) Så söt katt du är förresten ;)