måndag 19 oktober 2009

ny vecka

ny vecka som sagt och måndagar är som dom är. Sega och otroligt långa.
Klev dock upp med ganska mycket ork då jag visste jag skulle få sluta tidigt, 12.45. Det händer aldrig. Min tidigaste dag är 15. Så jag var överlycklig tills jag kom till jobb och malin ringer; Jag är sjukskriven resten av veckan.

kul, två personal på 15 barn.
Det innebar att min 12.45 tid bara kunde glömmas. 14.30 kunde jag lämna ett stökigt dagis.
Rolig vecka också
8-16.30
8-16.30
9-19
7-15.30

men på fredag är det älsklings födelsedag och det ska firas med DAVID GUETTA! :)
hittat nya killer shoes som emma och jag kallar våra nya älsklingar och som ska invigas på fredag.
nu är det top model!

8 kommentarer:

MORBRORS FRU sa...

Herremingud,...inte kan man väl gå i sådana hemska saker???!!!!

Kusse sa...

haha med dom på fötterna kommer du upp på min nivålängd ju ;) Men du lär väl bli huvet över marcus? :P

Therese Petersson sa...

äsch :D han får gå tillbaka till 90talets mode, buffalo :D

Marcusmedj sa...

Jasså här mobbas min längd bakom min rygg! :(

Kusse sa...

haha nej vi mobbar inte din längd, bara tessans försök att nå stjärnhimeln ;)

Marcusmedj sa...

Haha, inte bara jag som tycker att halva klacken kan sågas av alltså :)

Anonym sa...

snygga shoes! var har du köpt dom ? :)

Therese Petersson sa...

anonym: Dom är från scorett :)