torsdag 22 oktober 2009

Fredag imorgon Therese

Denna vecka har ju bara kunnat suga kameltå.

måndags, hade sett fram emot att få sluta tidigt för en gång skull! så skönt det skulle bli.
nä, då får man jobba över naturligtvis för Malin fortfarande är sjuk.
tisdag, sen dag.
onsdag, sen dag+sofie och malin är båda sjuka = Jag blir sjukt anti allt.
torsdag, "oh yes, Sovmorgon på torsdag!" sa jag för en vecka sedan. Nu sitter jag här 7.00 och börjar om en halvtimme. Min sovmorgon till 9 kunde jag ju bara glömma...

idag: Utflykt, 15 barn, jag som ensam pedagog, brita=vikare med öronproppar 60+ are, och en annan pedagog från annan avdelning. och sen pricken över i:et, en jobbedag mellan 7.30-19.
är jag ant denna dagen eller?
JAAAAA.

2 kommentarer:

AM sa...

Se det positivt ! Du får vara ute i friska luften. Framför allt så kan du köpa fina skor för alla pengar du tjänar.
PS: Klockan är 09,00. Jag har nästan precis vaknat och jag blir inne idag. / Kram (o;

Kusse sa...

haha min mamma e sååå snäll mot dig ;) undra om ja ska köra på samma stil?? Njaee ska påminna dig om att de snart e fredag!! =)