onsdag 14 oktober 2009

rubrik?

ja då har vi klarat av onsdagen också Therese, good work!
Lite segt har det gått, tror göteborgsresan sitter kvar i ryggmärgen.
Träning igår och träning idag och jag har sjuhelvetes träningsvärk! Att jag aldrig lär mig att stretcha efter träning....

Ska fika imorgon med tjejerna i Lund :) blir väl graffiti och det blir väl kycklingsallad som vanligt :)
Ska även hämta ut DAVID GUETTTA biljetter, är din lägenhet ledig den kvällen kusse så kommer vi dit o röjjer;)
Så marcus wassholm, kära pojkvän, överför pengar.
Tack, love you!

3 kommentarer:

Marcusmedj sa...

Therese Petersson, kära flickvän, inte lätt att föra över pengar utan kontonummer. Love!

yohanna sa...

heej =)
ja precis det har jag gjort! jag tycker den är skitsnygg och färgen är mycket finare i verkligheten..! jag tog ju en xs och den är helt normal i storleken vad jag tycker iaf. Dock liite "hängig" upptill då jag inte har världens största tits :P haha men annars är den perfa !

Kusse sa...

haha vilken kväll är detta då?