torsdag 29 januari 2009

göteborg

nyfriserad och nyslingad är man nu, och dom som känner mig utan och innan vet att jag sitter här nu och har något och klaga över. Jag ska inte gå in på det, mer än att mitt hår känns väldigt strävt efter en produkt hon smeta in i håret.
"detta ska släta ut håret, kostar 235 om du är intresserad"
nä tack, häller hellre sirap i håret.

Göteborg imorgon då, och det ska bli förjävla skönt!
jag behöver komma bort lite, från allt. Speciellt koppla bort tankarna från jobb en sekund, eller försöka. Ganska svårt när carro o jag jobbar inom samma område och vi har alltid tävling om vem som har den jävligaste berättelsen att berätta.
Ro och vila vet jag inte precis om det kommer bli i helgen, det återstår och se!
och sen är mitt bankkort är avmagnetiserat tror jag i alla fall, lagom nu till helgen, verkligen!

nu ska jag gå och paca upp väskorna jag haft i helsingborg, packa ner allt igen. sen slänga mig i soffan!

PS:jag måste börja träna. och det är sant.

Inga kommentarer: