måndag 5 januari 2009

uppdatering!

måste erkänna att det är sjukligt skönt och bara sjunka igenom högen man bullat upp med alla sina kuddar i sängen, och med datorn på magen.
bra kämpat för att kunna köpa skönheten therese, bra!

jag måste också erkänna en sak jag erkänt så många gånger förr, jag är sämst på att uppdatera bloggen, och det hade kanske kunnat vara en sak att stå på min nyårslöftelista, om jag nu inte skulle vara sämst på att hålla nyårslöften också.
jag kan försöka, men jag lovar inget!
lovar inget heller med löftet att jag skulle börja äta nyttigare, för de vet jag redan nu att de kommer gå rent käpp åt helvete.

nog om löften hit och dit, imorgon sätter sig krille och carro på ett flyg till thailand, inte alls avundsjuk. stannar hellre här och fryser ihjäl.
äh, jag ska inte klaga, dom ska åka till 40 graders värme i skuggan medan jag får deras lägenhet i 4 veckor!
dessutom ska man spendera dom veckorna tillsammans med sara och emma, kan inte sluta med annat än...
punkt punkt punkt.

Inga kommentarer: