torsdag 15 januari 2009

halsfluss

ja ni läste rätt, halsfluss.
Efter en natt på ungefär 3 timmar, och nerknarkad på alvedon tog jag bilen 8 på morgonen och fick en bomullspinne nerstoppad i halsen.
5 min tog de, sen "jadu therese, provet är inte klart än men jag ser redan nu att det är halsfluss"
halsfluss när man har bortopererade halsmadlar.
Det känns exakt som efter min operation, två stora köttsår i halsen.
jag fryser, skakar, svettas, gråter, försöker få i mig något, knarkar alvedon, o testar nya halstabletter var 5e minut.

Jag lovar, det är inte mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig<3

Anonym sa...

Tusse då! Jag fick halsfluss lagom till nyår..av me vita bladdor i halsen nu men varannan dag trilskas halsen med att inte vilja själva ngt utan att de ska göra förbaskat ont! Hurförklarar dom att man kan ha halsfluss när man opererat bort mandlarna? Pusskram