fredag 18 september 2009

18

181818, och åter igen arton. Denna underbara siffra och datum som har fört med sig både älskvärda stunder och smärta som kröp sig under skinnet. Jag vet att jag släppte taget om min själsfrände och bästa vän den 16 nov 2008. Och ibland kommer det dagar då jag hatar mig själv för det. Jag behöver honom. Jag behöver någon som kan se rakt i genom mig utan att fråga, bara finnas där. Jag behövde honom under första halvåret under 2009, men jag släppte inte in honom. Förnuftet tog mig till fånga och fick mig att inse att han är min andra halva & denna gången håller jag dig hårt, om du lovar att hålla mig minst lika hårt.

12 mån.
Jag älskar dig.
Och jag behöver dig.
Varje dag.
För alltid.

2 kommentarer:

Carro sa...

GRATTIS!!!Så glad för er skull<3

Kusse sa...

sweet =)