måndag 7 september 2009

du säger att du kan krossa mig

jag erkänner. Jag har varit svag och otillräcklig. har varit. Jag verkar kanske svag genom mina texter, eller som ett missfoster som andra verkar uppleva mig genom mina ord. Läs inte mina texter om ni inte vill förstå och läs inte mina texter om ni sen ska gå bakom ryggen och spotta fula hatord i ren ilska. Att såra mig fungerar inte längre, inte heller att försöka bryta ner mig. Och det hade inte fungerat för ett halvår sen heller. Att påstå att man är korkad på grund av hårfärgen, som för det första inte är blond, utan röd/blond bevisar bara på omognad hos den andra individen.
Jag kan förstå att ilska kan få en att både skriva och säga fula saker om både den ena och den andra, och har man någon att dela hatord med så blir allt mycket lättare. Jag har delat mycket med mina vänner, men aldrig någonsin funderat ut hur man lättast knäcker en människa på mitten för att sedan gå iväg.

2 kommentarer:

Matilda sa...

men neej, är din katt försvunnen? :( hoppas den kommer hem igen snart! och du, blev lite orolig när jag läste ditt senaste inlägg, hoppas du mår bra iaf och att ingen får dig att må dåligt! KRAM

Carro sa...

<3