måndag 14 september 2009

shame on me

dålig uppdatering, dåligt dåligt.
shame on me

Måndag, vart tog helgen vägen? Låg i älskling säng lördagkväll "åh vafan, snart jobb igen..."
snacka om deprimerad lördag. haha. Piggades upp med 17 agian, ganska rolig.

Efter jobb idag stack jag till center syd för att vänta på älskling, han har ju börjat jobba nu! Fick vänta till kl 18 så jag hann med lite shopping naturligtvis ;) Flörtade till mig åk hem, eftersom min bil är på service och blir kvar till imorgon med för något är fel........
låter d-y-r-t i mina öron.
Imorgon väntar en lång jobbedag, 7-18. love it! dock kort dag på onsdag, 12.45, wiho. Tror aldrig jag har slutat så tidigt sen jag gick iskolan och skippa dom 3 sista lektionerna.

nä, nu ska jag återgå till älsklings 20års present.
nyfiken?
heheheh

1 kommentar: