måndag 14 september 2009

tänk tillbaka

som ni kanske minns fick jag en gbg resa av min bästa vän caroline i julklapp, och det var en av de finaste jag fått. "Du behöver komma ifrån allt ett tag" det satte sig mellan två revben.
Men jag blev sjuk.
Feber och halsont hela helgen och jag bara låg ner på hotellrummet och frös, svettades, gnällde, tog långa varma duschar så det blev ånga i hela rummet. Jag försökte ta mig i kragen för carolines skull, men det slutade med att jag somnade i sängen kl 19.

Det var skit.
men carro bevisade ännu en gång att hon är en äkta vän.

Så igår satte jag mig vid datorn, kollade upp hotell, bokade tågbiljett, skickade sms;
-Bokar dig den 9 okt, 11.44 åker du och jag till göteborg och stannar till söndag.

BIG LOVE på det!

1 kommentar:

Carro sa...

Loooooveloooveloooove:D